pondělí 27. července 2015

Kdo jsem?

Blogování jako koníčku se věnuji více než tři roky, a jak už jste možná zjistili, ve virtuálním světě na mě nejčastěji narazíte pod pseudonymem Lory Humble. K psaní příběhů jako takových mě cosi vedlo už od malička a tato vášeň mi přetrvala až doteď.

Charakterově i vnějším vzhledem bych se dala popsat jako malá černá příšerka, která si jde odjakživa svou vlastní cestou a s hlavou ztracenou daleko v oblacích. Má osoba je introvert s lehkým nádechem extroverze a ukázkový pesimista, stereotypní sangvinik, snílek z povolání, beznadějný romantik a sarkastická bytost
V současnosti studuji na střední škole a zajímám se kromě psaní a další kreativní činnosti i o psychologii a baví mě cizí jazyky. Mezi mé vášně patří sledování science fiction a fantasy filmů, anime, poslouchání nejčastěji metal, core a epic hudby a poté samozřejmě čtení kvalitní literatury. Mezi mé oblíbené spisovatele a zároveň vzory z této oblasti patří John Flanagan, Sarah J. Maas nebo Mark Lawrence. A abych na sebe závěrem něco práskla - sbírám všechno, co má něco společného s motýly

Články na tomto blogu jsou výplodem mého bujarého mladistvého fantazírování, pošetilého snění o budoucnosti i současnosti a především slouží jako sdělovací prostředky ke sdílení mých názorů a rozjímání nad tímto občas nepochopitelným a přesto neskutečně úchvatným světem.

7 komentářů:

  1. Ahoj jak se máš? Už sem si tě přepsala... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá hlubinná sonda do tvého já. Moc hezky jsi to pojala. ☼☼☼

    OdpovědětVymazat
  3. naprosto souhlasím s tou větou: odlišnost je nebezpečná, potýkám se s tím taky od mala :DD ale na druhou stranu jsme rádi, že nejsme stereotypní, ne? :D
    a máš skvělý vkus na hudbu a hlavně filmy (star wars foreva ♥♥)

    OdpovědětVymazat
  4. Já taky moc nezapadám do kolektivu, ale došlo mi, že je lepší být něčím odlišná, než být jako většina :) a máš velmi dobrý hudební vkus. :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. V některých věcech jsme si podobné, v některých vůbec. Každopádně to byl moc zajímavý článek :) Linkin Park je úžasná kapela :)

    OdpovědětVymazat
  6. Konečně někdo, kdo má rád B. Sandersona, jupí! :D Máš moc hezký a originálně pojatý blog :) Budu se sem vracet.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, nezapomeňte za sebou nechat stopu v podobě odkazu na blog a přidat se k mým pravidelným čtenářům, aby vám nic nového na blogu neuniklo. Hezký zbytek dne přeji! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...