Závan barev

Zdravím Vás, mé milé zbloudilé duše a tentokrát to po dlouhé době bude u článku s fotografickým zaměřením. Název "Závan barev" je v současné chvíli poněkud zavádějící, pokud vezmu v potaz, že už od samého rána mám promrzlé ruce od držadla deštníku, neustále je mi zima a kvůli vydatnému dešti se celý kraj zachumlal do pochmurné šedé přikrývky. Když se na to ale podívám z druhé stránky, možná právě tyto dny jsou ideální příležitostí. Podzim nemám ráda, právě kvůli škaredému počasí, ale tento rok se našlo i pár dnů, kdy se obloha vyjasnila, a tak na pestrobarevné listy a krajinu svítilo hřejivé sluníčko. Asi už není žádnou tajností, že jsem hobby fotografka. Když říkám hobby, myslím tím opravdu hodně hobby. S fotoaparátem se teprve zaučuji a mé fotky nejsou nikterak zvlášť kvalitní nebo vyvážené. Důležitý pro mne ale je fakt, že mě to baví, proto na tyhle skutečnosti nepřikládám zas tak velký důraz.

Dost už ale řečí, jestli jste zvědaví, jaké fotky jsem za tento podzim nafotila, ať už na zahradě, v lese, anebo na výletech po Šumavě, určitě pokračujte dál ve čtení!
















Jak jste na tom vy a fotografování?
Fotíte rádi? Nebo se vás tato záležitost vůbec netýká?
Jaký byl zatím váš podzim?

6 komentářů:

  1. Nádherné podzimní scenérie. Nejvíc mě ale okouzlila ta první muchomůrka. Já jsem na tom s fotografováním tak, že mne Múza Fotografia obešla velkým obloukem. I s kvalitním aparátem mým objektům chybí hlava, nebo jsou našišato, nebo tam nejsou vůbec. ☼☼☼

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný fotky :) já podzim miluju <3 neboj já tě nevymažu... seš skvělý SWéčko a tvůj web se mi líbí :) i když tu máš občas dlouhý články ke čtení :D ale to je můj problém!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné fotky :) Já fotím hodně ráda, bohužel ale většinou nemám čím. Žádný profesionálnější foťák se mi zatím do rukou nedostal a i když dělá můj telefon fotografie docela ucházející, ve větším formátu už tak hezky nevypadají :/

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj,vyhodnocení soutěže u mě na blogu:
    http://monika-graphic.blog.cz/1511/vyhodnoceni-souteze-c-45

    OdpovědětVymazat
  5. moc pěkné fotky :) Taky fotím ráda, ale poslední dobou na to nebyl čas a ani jsem neměla kdy. Z práce přijdu v pět odpoledne a to už je tma

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné podzimní fotky:)Taky hodně ráda fotím:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, nezapomeňte za sebou nechat stopu v podobě odkazu na blog a přidat se k mým pravidelným čtenářům, aby vám nic nového na blogu neuniklo. Hezký zbytek dne přeji! ♥

© Lory Humble 2015 | Všechna autorská práva vyhrazena. Používá technologii služby Blogger.